I jeszcze troche

polish english 

W koncu jestem na biezaco z wywolywaniem, juz opanowalem caly proces, chemia juz gotowa do uzycia w dowolnej chwili, chlodzenie wody tez opanowane (2 wklady do lodowki turystycznej sprawdzaja sie idealnie), klisze tez za kazdym razem bardziej czyste i bez zaciekow, jeszcze troche popracowac i cos z tego bedzie :-).

Img890

Img889

Img888

Img887

Img886

Img885

Img881

Img873

Img872

Img869

Img865

Img788

Img787

Img782

Img763

Img751

Img741

Img722

Img677

3 thoughts on “I jeszcze troche”

  1. fajnie wyszly te fotki barowe, dla mnie bardzo klimatyczne, co to za knajpka, przypadek czy stala miejscowka?

  2. Generalnie przypadek z sobotniej nocy, wide ze trzeba sie do barow czesciej udawac bo foty dobrze wychodza ;-)

Leave a Reply